רכזת המגמה: ורדית קרונפלד סרוסי
צוות המורים : עינת ניב ,ערן גיסין, ליאור פרידמן, גוצי לאו, לירון רובינשטיין, איתי פרי, ורדית קרונפלד סרוסי.

 

בנות מגמת המחול שכבת יב לאחר מבחן המגן בבלט קלאסי


הופעות המחול של מגמת המחול תיכון היובל!התקיימו בתאריכים:
28/2/13 יום ה' בשעה 20:30 
1/3/13 יום ו' בשעה 13:00בבית וייל, כפר שמריהו.
המופע כלל בתוכו רפרטואר קלאסי ומודרני הנלמד במהלך השנה בשכבות י'-י"ב
ועבודות גמר של תלמידי כיתה י"ב

חדשות
28.9.2013-שנהל תשע"ד-מפגש המגמה עם עידו תדמור לצפייה בתמונות הקלק

מגמת המחול בתיכון היובל בהרצליה, אותה מרכזת ורדית קרונפלד סרוסי, מקדמת את המצוינות במחול !
המשפט "לחלום את הריקוד ולרקוד את החלום" הפך למציאות עבור תלמידי המגמה, כאשר שנת הלימודים  במגמה נפתחה בסערה באירוע ייחודי בהשתתפותו של עידו תדמור, רקדן, כוריאוגרף, המנהל האומנותי של להקת הבלט הישראלי ומאושיות המחול בארץ ובעולם. 
עידו תדמור העביר סדנת מחול לכל תלמידות המגמה מכיתות י, יא' ו – יב', שנהנו ממפגש מקצועי, חווייתי ומעורר השראה, ברמות הגבוהות ביותר, אשר היוותה ירית פתיחה לשנה מלאת הפתעות.
מגמת המחול תמשיך בקידום המצוינות במחול באמצעות סדנאות ומפגשים עם אמנים מהשורה הראשונה בארץ ובעולם.

23.5.13 ביום ג 28/5 תארח מגמת המחול את להקת המחול של בלט הארלם ניו יורק.
המורה הראשי של הלהקה ורקדנית הלהקה יתנו שתי כיתות אומן ,
13:00-14:00- שיעור לכיתה יא וכיתה יב
14:15-15:15- שיעור לכיתה י 

2-5-13 מגמת המחול השתתפה בערב עבודות נבחרות במחול שהתקיים אתמול בבית עמותת הכראוגרפים ביפו.לערב זה נבחרו עשר מגמות הטובות בארץ .
בנות כיתה יא הופיעו בעבודת שחזור של הכראוגרף ברק מרשל ,הבנות היו מדהימות והופעתן זכתה למחמאות רבות בסדנת אימפרוויזציה שפתחה את הערב השתתפו תלמידי יב :מתן קפלן ,נוי טל , נוי לרר

24-4-13 מגמת המחול של תיכון היובל נבחרה להופיעה (בפעם השניה בשנתיים האחרונות) בערב עבודות נבחרות של הפיקוח למחול במשרד החינוך. בערב זה מופיעות עבודות כראוגרפיה נבחרות ממגמות המחול המובילות בארץ .הריקוד הנבחר הוא רוסטר -שחזור מתוך רפרטואר להקת המחול של ברק מרשל בהפקת סוזן דלל,מבצעות :כיתה יא !!!!
הערב יתקיים ביום ד 1/5 .

 

מגמת האומנות מציירת מחול -תשע"ג התמונות

במסגרת חגיגות העשור למשכן אומניות הבימה בהרצליה ,ובמסגרת שיתוף הפעולה הפורה בין המשכן למגמת המחול בתיכון "היובל" קימנו מיצג של "ציור בתנועה " באותם ערבים בהם הופיעה להקת המחול "בלט דה לורן" מצרפת במשכן האומניות .מגמת המחול ומגמת האומנות שיתפו פעולה בהשראת ציורי הרקדניות של דגה …..תלמידות המגמה למחול מכיתה יא הגיעו לבושות בבגדי ריקוד ותלמידי המגמה לאומנות מכיתות י יא יב ציירו את הבנות.הקהל שהגיע לצפות במופע נכנס ללובי המשכן ופגש בתלמידי שני המגמות משתפים פעולה ומציגים את פרויקט ״ציור בתנועה״

כמיטב המסורת, פתחה מגמת המחול בתיכון היובל את שנה"ל תשע"ג בסדנת מחול מקצועית ומאתגרת בהנחיית אור כחלון. אור, זוכה "נולד לרקוד" רוקד בימים אלו בלהקת המחול המלכותית של ספרד ולהקת המחול המלכותית של הולנד שהן להקות מובילות בעולם. 
התמונות מהסדנא עם אור כחלון
התמונות(1) ממחנה אומנויות-ביכורי עתים
התמונות(2) ממחנה אומנויות -ביכורי עתים
 על מגמת המחול- כתבה הילה לב בוגרת המגמה

כניסה למערכת